Vaření

Pošlete nám svůj recept

Oblíbená salátová okurka na dva způsoby

Vydáno: 13. 11. 2017
Salátová okurka – chutná a neodmyslitelná součást především jarních a letních jídelníčků. Mnozí z nás ji však využívají i jako zázračnou přírodní kosmetiku, která pomáhá rozjasnit pokožku. V dnešním článku si okurku přiblížíme a na závěr si ještě představíme dva skvělé recepty, kterými překvapíte všechny vaše strávníky.
více

Jak poznat kvalitní čokoládu

Vydáno: 12. 11. 2017
Závislost i vášeň, dobrota k zahnání mlsné a pochutnání pro labužníky. To vše může být čokoláda, které existuje nespočet druhů. Miluje ji snad každý bez ohledu na geografickou polohu či bohatství.
více

Kozí syr na chuť i pre zdravie

Vydáno: 11. 11. 2017
Kozie mlieko je vraj zdravšie ako kravské. Hovorí sa, že je elixírom krásy a dlhovekosti. Obsahuje viac vápnika, je dobré na trávenie, pomáha proti stresu, alergiám, rakovine, posilňuje imunitu. Napriek tomu ho u nás málokto pije.
více

Sója vo vašom jedálničku

Vydáno: 10. 11. 2017
Bielkoviny sú stavebným materiálom pre naše telo. Sú tvorené z 23 aminokyselín, z ktorých 9 si naše telo nedokáže vytvoriť samo. Nazývame ich esenciálne aminokyseliny a je nutné dodávať ich telu v potrave. Sója obsahuje všetkých 9 esenciálnych aminokyselín, a preto by sa mala objavovať vo vašej strave. Okrem iného pomáha v tele udržiavať vápnik a je bez cholesterolu. Zabraňuje pôsobeniu voľných radikálov, čim ochraňuje bunky proti starnutiu a chorobám. Znižuje riziko upchávania ciev, srdcových záchvatov a infarktu.
více

Čučoriedky, černice – čo s nimi?

Vydáno: 09. 11. 2017
Okrem teplého počasia je leto obdobím, kedy dozrievajú mnohé veľmi zdravé druhy ovocia. Nie s každým si vždy vieme rady, ale ktoré ovocie sa v tomto období naozaj oplatí zaradiť do nášho jedálnička? Aké výhody nám prinesie a na čo je dobré?
více

Zelenina s obsahom železa nesmie chýbať v jedálničku!

Vydáno: 08. 11. 2017
Železo je jedným z najdôležitejších prvkov v organizme. Nachádza sa hlavne v tmavom a červenom mäse, sušenom ovocí, listovej zelenine, semienkach a obilí. Nedostatkom železa v potrave trpí podľa WHO až 600- 700 miliónov ľudí.
více

Ryžový nákyp

Vydáno: 07. 11. 2017
I keď je ryža jednotkou medzi základnými potravinami v Ázii, i v našom jedálničku má bohaté zastúpenie. U nás sa však ryža väčšinou upravuje na slano a používa sa ako príloha k k mäsu. No skúste si ju urobiť na sladko s ovocím ako ryžový nákyp a uvidíte, že je chutná i v tomto smere.
více

Těstoviny - jednoduše a chutně

Vydáno: 06. 11. 2017
Každý z vás už zajisté zažil ten pocit, že máte hlad a nevíte, co si rychle vyrobit, aby to nedalo moc práce a bylo to zároveň chutné. Určitě je nejjednodušší zajít si do restaurace a nechat si něco připravit a jen si na tom pochutnat. Ale nejlépe přece chutná vlastní výroba. Co se týče zdrojů surovin, existuje bohatý sortiment, z nějž se dá vytvořit i jídlo hodné labužníků.
více

Sladkého nikdy nie je dosť!

Vydáno: 05. 11. 2017
Máte pocit, že už ste vyskúšali takmer všetky druhy dezertov, múčnikov, koláčikov, tortičiek a sušienok? Skúste sa inšpirovať našimi receptami zo zemiakov, cukiny, mrkvy a kokosu!
více

Domácí tiramisu

Vydáno: 04. 11. 2017
Tiramisu, jeden z nejznámnějších a nejchutnějších italských dezertů, který se rychle rozšířil do celého světa, patří mezi oblíbené pochoutky nejednoho z nás. Jednoduchý recept na přípravu této pochoutky jsme pro vás připravili právě na tento den.
více
 
 
PŘIHLÁSIT SE REGISTROVAT SE
Zvetsit pismo Vychozi velikost pisma Zmensit pismo
Přidejte se k nám na Facebooku Doporučit známému